Kak ste kaj??!!

zabavljajte se sa svim mojim postovima i svemu ostalome!!
UŽIVAJTE!!

nedjelja, 4. prosinca 2011.

Što ću postati kad odrastem?

Kao mali oduvijek sam volio računala i volio sam gledati tatu kako radi na njima (moj tata je informatičar). Odrastao sam uz računala. Dedo mi je bio projektant i ucio me je radit jednostaven tlocrte i nacrte. Sada me tata dalje uči raditi na raznim programima. Sada radim na OCAD-u na precrtavanju orijentacijskih karta. Kad odrastem zaposlit ću se kao informatičar. Tata mi je rekao da je on sveopći informatičar, a da su potraženiji oni koji su specijalizirani u nekim stvarima. Za dvije godine dobit ću vlastito računalo ( bar se nadam) i tad ću poćet ozbiljnije se baviti informatikom. Uvijek si misli da bi bio odličan u programiranju kompjuterskih igrica. Moj uzor su svi oni uspjesni informaticari, narocito oni koji tipkaju brzinom munje.

Nema komentara:

Objavi komentar