Kak ste kaj??!!

zabavljajte se sa svim mojim postovima i svemu ostalome!!
UŽIVAJTE!!

utorak, 6. prosinca 2011.

Moj omiljeni film

Moj omiljeni film je trilogija gospodara prsteova sastoji od tri dijela : Prstenova družina (2001.), Dvije kule (2002.) i Povratak kralja (2003.).Režirao ga je Peter Jackson. Neki od glavnih glumaca su Elijah Wood, Sean Astin, Viggo Mortensen, Orlando Bloom, Ian McKellen, Cate Blanchett, Christopher Lee. Gospodar tame Sauron iskovao je 16 prstenova i dao ih slobodnim ljudima Međuzemlja. U tajnosti je iskovao i Jedan prsten (za sebe) koji će vladati svima i tako prevario Međuzemlje. Jedan po jedan Sauron je pokorio narode, ali neki su se odupirali. Posljedni savez ljudi i vilenjaka oduzeo je Sauronu prsten moći koji je postao zauvijek izgubljen. Sve dok jedne sudbonosen noći nije dospio u ruke hobitu Frodu. Nakon otkrića Prstena moći, oslabljeni narodi Međuzemlja šalju Prstenovu družinu da uništi prsten na Kletoj gori. To mi je najdraži film jer volim taj tip filmova. Fasciniraju me događaji koji se događaju u filmu. Veliki sam obožavatelj i imam igrice, knjige, plakate gospodar prstenova. Jako volim znanstvenu fantastiku.http://hr.wikipedia.org/wiki/Orlando_Bloom. http://hr.wikipedia.org/wiki/Viggo_Mortensen

Broj komentara: 6: