Kak ste kaj??!!

zabavljajte se sa svim mojim postovima i svemu ostalome!!
UŽIVAJTE!!

ponedjeljak, 5. prosinca 2011.

Moj najbolji prijatelj

Moj najbolji prijatelj zove se Domagoj. Poznajemo se od 1.razreda. On je profesionalni plesač. Ove godine je 3. u Hrvatskoj. On i ja imamo mnogo toga zajedničkoga i zbog toga se dobro slažemo. Ali ponekad radimo pomalo lude stvari nakon kojih ima ne baš lijepih posljedica. Nažalost viđamo se rijetko (od kada sam se odselio) jer ja imam muzičku školu, a on plesanje (nekim danima treninge ima dulje nego školu). Najćešće se viđamo on-line i tu se oko svega dogovaramo. Pravi smo vragovi. Nedostaje mi posliješkolsko sjedenje na hladnom kamenu i čavrljane s njim. On živi u mom bivšem naselju Sopotu. Fizički se razlikujemo. On je visok i mišićav, plave kose i plavih očiju.

1 komentar: